NÅR: 3. og 4. januar 2017 (OBS: FULLETEGNET)
HVOR: Frivillighetshuset, Kolstadgata 1, Oslo (rett ved Tøyen T-banestasjon)
Tillitsvalgte i fagbevegelsen, frivillige organisasjoner og kulturfolk er stadig mer avhengige av medier, både de gamle (aviser, TV, radio) og de nye (Facebook, Twitter).
På dette intensive todagers kurset får du opplæring i hvordan mediene fungerer og hvordan du kan bruke dem til fordel for deg og din organisasjon.
- Hvordan lage en mediestrategi?
- Hvordan takle journalister og mediepress?
- Hvordan opptre på radio og TV?
Kurset avsluttes med individuell medietrening.
Kursledere er:
- CATHRINE SANDNES (Manifest) med lang erfaring som journalist, redaktør og mediedebattant
- MAGNUS MARSDAL (Manifest) med lang erfaring som journalist og mediedebattant
- BOYE ULLMAN (Rørleggernes Fagforening) med lang medieerfaring som tillitsvalgt
- PAUL BJERKE (De Facto) med 30 års erfaring som journalist, redaktør og medieforsker
For å sikre utbyttet for deltakerne er det bare 12 plasser på kurset. Meld deg på nå for å sikre plass.
Pris for to dagers tettpakket kurs med lunsj inkludert:
Manifest-abonnenter: 6000 kroner
Andre: 8000 kroner
Påmelding til paul.bjerke[at]de-facto.no
Påmeldingsfrist: 20. desember